RB:Code_Popup

دانلود رمانlدانلود رمان بامیکlسایت عاشقانهl رمانlشعر - مطالب ارسال شده توسط admin

سایت عاشقانه,شعر,جملات عاشقانه,عاشقانه,دانلود رمان

دانلود رمانlدانلود رمان بامیکlسایت عاشقانهl رمانlشعر - مطالب ارسال شده توسط admin

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
2 764 jazb
1 671 khanevadehh
1 624 khanevadehh
1 464 khanevadehh
1 387 khanevadehh
9 1293 khanevadehh
1 617 khanevadehh
2 774 khanevadehh
1 494 khanevadehh
1 344 khanevadehh

بکلینک

معرفی بهترین کتاب ها

سرورهای رکمونت سری DL














مجموعه سرور های پرولیانت سری DL توسط شرکت HPE بهینه‌سازی شده است تا در بازه‌ی قیمتی مشخص بهترین عملکرد را داشته باشند. سرور های HPE ProLiant DL جزو ایمن‌ترین سرورهای استاندارد در جهان محسوب می‌شود. شما با خرید سرور های پرولیانت دی‌ال یک زیرساخت سخت افزاری پر سرعت در اختیار خواهید گرفت که قادر به پاسخ‌گویی به نیاز های گوناگون شما از جمله هوش مصنوعی را خواهد داشت.

سرور HPE DL

ارسال به تلگرام

اپلیکیشن لایک Likee.ir - معرفی و دانلود














امروز سایت likee.ir رو که با نام Likee شناخته می شود و اپلیکیشن Likee رو معرفی می کنم. این اپلیکیشن ایرانی بوده و کاربران زیادی در حال استفاده از این برنامه هستند.

عملکرد این برنامه کاملا تجاری و به منظور کسب درآمد هست و ارتباطی با اپلیکیشن های همنام خارجی ندارد.

خدمات Likee به منظور رونق کسب و کار و افزایش مشتری و جذب فالوور پیج کاری می باشد.

 

افزایش مشتری پیج کاری یا مغازه و شرکت

امکان کسب درآمد برای همه ی اعضا

جوایز نقدی برای همه

بدون 1 ریال سرمایه اولیه

امکان خرید استانی با تخفیف اساسی 

امکان فروش رایگان محصولات

همه و همه در { likee.ir } هست

 

 

با استفاده از اَبَر سایت likee.ir به 4 شیوه مختلف می توانید خدمات دریافت کنید :

  1. کسب در آمد آنی ( با جذب زیر مجموعه )
  2. امکان بردن جوایز نقدی با فعالیت خیلی ساده ( پخش لینک در bio و .. )
  3. افزایش فروش با پیج کاری ( برای کسانی که اینستاگرام یا تلگرام فروش ندارن )
  4. افزایش بازدید و معروفیتِ استانی برای مغازه ها و کسبه ها
  5. استفاده از یک تبلیغات انفجاری 24 ساعته برای تمام شرکت ها و فروشگاه های بزرگ یا پیج ها
  6. امکان استفاده از بخش ارزان بخر ( هم خریدار و هم به عنوان فروشنده )

 

کسب درآمد با Likee.ir

اگر روزی 10 مشتری جذب کنید و هر کدام بابت تبلیغ 50.000تومان واریز کنند ، درآمد شما نزدیک 4 برابر می شود ! به این صورت :

طی 1 ماه 15.000.000 تومان توسط مشتری ها واریز شده ( از کل کشور و استان های مختلف )

سود 20درصدی شما می شود 3.000.000 تومان و با پرداخت حقوق ثابت و پول اینترنت و پول تلفن و سود زیرمجموعه گیری جمعا مبلغِ واریزی به حساب شما  3.735.000 تومان می شود.

 

آدرس  » Likee.ir/51021

ارسال به تلگرام

همه آنچه برای سفر به مشهد باید بدانید














به محض شنیدن کلام مشهد، بیشتر ما به یاد حرم مطهر امام رضا و زیارتی می افتیم که روحیه را بالا می برد و وجود آدمی را مملو از آرامش می کند. البته شهر مشهد جاذبه های بسیار دیگری نیز دارد که سفر را خاطره انگیز و فراموش نشدنی می کند. سالانه بیش از ۲۷ میلیون بازدیدکننده داخلی به همراه دو میلیون خارجی به مشهد سفر می‌کنند. با ما در علاءالدین تراول همراه باشید و متن زیر را بخوانید تا به طور کامل متوجه شوید که در سفر به مشهد چه چیزهایی را نباید از دست بدهید.

سفر به ایران و رزرو تور مشهد خیالتان را بابت سفر راحت میکنم

موقعیت جغرافیایی

مشهد مرکز استان خراسان رضوی است و 351 متر مربع وسعت دارد. از نظر جغرافیایی در شمال شرقی ایران قرار دارد. ارتفاع آن 1050 متر بالاتر از آبهای آزاد جهان است و در ناحیه بین رشته کوه بینالود و هیزوزجد قرار دارد. رشته کوه اصلی که جهت شمال غربی و جنوب شرقی این ناحیه را شامل می شود، اژدرکوه با ارتفاع تقریبی 3000 متر است. شهر مشهد دارای چهار بخش مرکزی، احمد آباد، رضوی و طرقبه است. همچنین 5 شهر مشهد، ملک آباد، رضوی، طرقبه، شاندیز و دارای 13 دهستان است.

فاصله مشهد از تهران 934 کیلومتر است. بر اساس سرشماری عمومی در سال 1394 جمعیت این شهر بیش از سه میلیون و صد هزار نفر بوده و به این ترتیب دومین شهر پرجمعیت ایران بوده است. بیش از 93 درصد مردم به زبان فارسی صحبت می کنند. زبان مردم مشهد، زبان فارسی با گویش مشهدی است. این لهجه مملو از واژه های کهن فارسی است. لهجه مشهدی به نوعی خاستگاه ادبیات بزرگ شاعران بزرگی چون فردوسی، عطار و خیام است. این لهجه را شاخه ای از زبان فارسی دری می دانند و بسیاری از واژه های گمشده را در داستان های عامیانه مشهد می توان یافت. در سال ۱۳۸۸ نام پایتخت معنوی ایران برای مشهد انتخاب شد و در سال ۱۳۹۶ نیز پایتخت فرهنگ اسلامی شد.

آب و هوای مشهد

شهر مشهد دارای آب و هوای معتدل و سرد مزاج است. این منطقه به دلیل قرار گرفتن در منطقه مرزی شمال و جنوب خراسان و همچنین تداخل جبهه های مختلف اقلیمی از ویژگی های اقلیمی خاصی برخوردار است. به طور کلی هوای مشهد متفاوت است، اما معتدل، با تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های سرد و مرطوب. دمای هوا در گرم ترین روزهای تابستان به 43 درجه و در زمستان به منفی 15 درجه می رسد.

بهترین زمان سفر

بهترین زمان برای سفر به مشهد اواخر بهار و اوایل پاییز است که هوا معتدل است. تابستان فصل تعطیلات است و مشهد شلوغ است و هوا هم بالای 40 درجه است. پاییز خنک است و مسافران کمتری به شهر می روند. زمستان با وجود قیمت های آرام و ارزان، هوای سرد شهر را در بر می گیرد. هوای بهاری مشهد مطبوع است اما در تعطیلات بسیار شلوغ است. اگر صدمه ای ندیدید می توانید بگویید یکی از بهترین زمان ها برای سفر به مشهد است.

اقامت در مشهد

برای اقامت در مشهد می توانید از بین گزینه های زیادی یکی را انتخاب کنید زیرا این شهر آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران و تازه واردان به این شهر را دارد. از هتل گرفته تا هاستل و آپارتمان های با درجه رفاهی متوسط ​​و هتل ها تا هتل های لوکس 5 ستاره که خدمات کاملی را به مهمانان ارائه می دهند.

در واقع، شما می توانید مکانی را برای اقامت دقیقا مطابق با بودجه خود انتخاب کنید. جایی فقط برای خواب یا یک هتل آپارتمان مبله آشپزخانه که امکان غذا خوردن را برای شما فراهم می کند و هزینه رستوران را پرداخت نمی کنید، یا یک هتل کاملا مجهز که تمام امکانات رفاهی را ارائه می دهد. لازم به ذکر است در راهنمای سفر به مشهد اقامتگاه های مجاز این شهر بیش از 300 عدد می باشد.

غذا در مشهد

در پاراگراف های بعدی به غذاها و غذاهای محلی مشهد می پردازیم. قیمت غذا در مشهد به نوع رستوران بستگی دارد. از آنجایی که این شهر میزبان مسافران زیادی است، تعداد گزینه های غذاخوری زیاد و متنوع است. حدود 12000 تا 50000 تومان غذا در مشهد هزینه دارد. غذاهای مشهدی بسیار متنوع است و بسیاری از آنها در کنار غذاهای محلی شهر مشهد و اطراف آن هستند. در اینجا به برخی از معروف ترین آنها اشاره می کنیم:

شوله یکی از غذاهای مشهد شوله است که در سراسر کشور شناخته شده است. از حبوبات درست می شود و به شدت مغذی است و به تنهایی یک وعده غذایی عالی است. شلوار مشهدی بسیار متنوع است که بنا به سلیقه قابل اصلاح است. از مهم ترین دستور پخت آن می توان به لوبیا، عدس، قارچ، نیم برنج و گوشت گوساله، انواع فلفل، زنجبیل، دارچین و هل اشاره کرد. لازم به ذکر است که افزایش گوشت آن را خوشمزه تر می کند.

شیشلیک شاندیز

اگر از طرفداران کباب و کباب هستید، محال است نام شیشلیک شاندیز را نشنیده باشید. کباب هایی که در سراسر ایران معروف شده و در شهرهای مختلف با نام های مختلف باز شده اند. در راهنمای سفر به مشهد پیشنهاد می کنیم حتما بخشی از بودجه سفر را برای یک خوراک شیشلیک در نظر بگیرید.

حرم امام رضا

اولین و مهمترین جاذبه مشهد حرم مطهر امام رضا است. این حرم در قسمت شرقی شهر قرار دارد و با تاکسی و اتوبوس به راحتی می توان به آن رفت. اگر می خواهید با مترو به حرم بروید، باید در ایستگاه بسیج پیاده شوید و از خیابان امام رضا (ع) عبور کنید.

آرامگاه فردوسی

برای بازدید از آرامگاه فردوسی باید 25 کیلومتری شمال غرب مشهد رفت. این آرامگاه در نزدیکی شهر تاریخی طبران و بنای تاریخی هارونیا قرار دارد. بنای فعلی در سال 1313 به شکل تخت جمشید و پاسارگاد افتتاح شد.

آرامگاه نادرشاه

آرامگاه نادرشاه در مجموعه باغ موزه نادری مشهد قرار دارد. این بقعه در شمال غربی چهارراه شهدا قرار دارد و از بخش مرکزی و دو گالری موزه تشکیل شده است.

خواجه ربیع

این بقعه که در انتهای خیابان خواجه ربیع قرار دارد در دوره صفویه ساخته شده و در سال 1310 به ثبت ملی رسیده است و می گویند امام رضا از آرامگاه خواجه ربیع زیارت کرده است.

شاندیز

شاندیز در غرب مشهد مکانی عالی برای طبیعت گردی و گشت و گذار است. جدا از لذت بردن از مناظر دیدنی، می توانید از غذاهای لذیذ در رستوران های معروف آن لذت ببرید.

پارک های آبی

مشهد دارای 4 پارک آبی است که در روزهای گرم تابستان لذتی را برای شما به ارمغان می آورد. هر کدام از این پارک ها در زمان های خاصی تخفیف های ویژه ای دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

ارسال به تلگرام

بهترین روانشناس در شیراز














با عرض سلام و روز بخیر خدمت شما همراهان عزیز سایت سیتی بین امروز بهترین روانشناس شیراز را به شما معرفی خواهیم کرد و لیستی از روانشناسان شیراز را همراه با آدرس و شماره مطب در اختیارتان قرار می دهیم.

با ما همراه باشید.

شیراز

شیراز کلان‌شهری در ایران و مرکز استان فارس در جنوب کشور است. جمعیت شیراز در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، بالغ بر ۱٬۵۶۵٬۵۷۲ تن بوده که این رقم با احتساب جمعیت ساکن در حومهٔ شهر به ۱٬۸۶۹٬۰۰۱ تن می‌رسد. شیراز پنجمین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران و پرجمعیت‌ترین شهر جنوب کشور به‌شمار می‌رود.[۵]

روانشناسی

روان‌شناسی یا سایکولوژی[۱] (به انگلیسی: Psychology) علمی است که با استفاده از روش علمی به پژوهش و مطالعهٔ روان (ذهن)، فرایند ذهنی و رفتار در موجودات زنده می‌پردازد.[۲] به عبارت دیگر، روانشناسی علمی است که در آن دربارهٔ حالات روانی و رفتار آدمی تحقیق و بررسی می‌شود. روان‌شناسی به رفتار و فرایندهای روانی می‌پردازد. منظور از «رفتار»، همه حرکات، اعمال و رفتار قابل مشاهدهٔ مستقیم و غیرمستقیم است، و منظور از «فرایندهای روانی»، چیزهایی همچون: احساس، ادراک، اندیشه (تفکر)، هوش، شخصیت، هیجان و انگیزش و حافظه… است.[۳]

روانشناس کیست؟

تعیین این که اصطلاح روان‌شناس برای چه کسی به کار می‌رود، موضوع آسانی نیست. مشکلات از این واقعیت ناشی می‌شود که برخی از کسانی که ادعای آن را دارند، به دلیل این است که به حرفه روان‌شناسی می‌پردازند، دیگران به دلیل کاربرد آن، بعضی‌ها به دلیل تدریس آن و برخی نیز به دلیل پژوهش آن. در مواردی که یک تعریف رسمی ارائه می‌شود، معمولاً هدف آن برآوردن برخی مسائل عملی یا قانونی است؛ برای مثال از نظر بسیاری از سازمان‌های دولتی که گواهینامه‌های روان‌شناسان را کنترل می‌کنند، روان‌شناس می‌بایست یک دوره عالی (دست کم فوق لیسانس، و اغلب دکترا) را در یک مؤسسه معتبر طی کرده، یک یا چند سال دوره کارآموزی تحت نظارت را گذرانده و در امتحان کتبی قبول شده باشد. هنگام مشخص کردن یک روان‌شناس به عنوان کسی که یکی از وظائف تخصصی مثل روان‌شناس بالینی، روان‌شناس مشاور، روان‌شناس قانونی، روان‌شناس مدرسه و غیره را به عهده خواهد گرفت، اغلب ملاک‌هایی از این نوع به کار می‌رود. با وجود این، هنگام سنجش این موضوع که کسی که به تدریس یا پژوهش روان‌شناسی می‌پردازد، آیا شایسته این عنوان است، مسائل چندان روشن نیست. برای مثال، مشخصه قابل قبول برای یک روانشناس این است که (الف) دست کم درجه فوق لیسانس یا ترجیحاً درجه دکترا داشته باشد و (ب) فرایندهای روان شناختی را مورد بررسی قرار دهد. شرط داشتن مدرک تحصیلی مشکلاتی را موجب می‌شود.

بیشتر بدان  لیست مشاوره در شیراز

بهترين روانشناسان شيراز

دکتر حسن حق شناس

روانشناس بالینی و عصب روان شناس
دکترای تخصصی (Ph.D) از دانشگاه لندن
آدرس :شیراز
خیابان اردیبهشت – بین خیابان هفت تیر (20 متری سینما سعدی) و فلسطین (باغشاه) – کلینیک مهر
شماره تماس :  ۰۹۱۷-۰۵۳-۵۵۰۵
 
تعیین وقت ملاقات:
همه روزه 9 صبح تا 8 عصر

 


ملاقات:
شنبه، یکشنبه، سه شنبه و جهارشنبه بعدازظهر


دارای مدرک دکترای تخصصی (Ph.D) از انستیتو روانپزشکی Kings college, London university , UK.


دکتر (پروفسور) حسن حق شناس
شیراز: خیابان اردیبهشت، بین خیابان هفت تیر و خیابان فلسطین، کلینیک مهر
شناخت درمانی، رفتار درمانی، روان درمانی تلفیقی، شناخت رفتار درمانی، روان درمانی با تاکید بر خویشتن، تنظیم هیجانات، روانکاوی وسیع، روانکاوی محدود، روان درمانی مبتی بر روانکاوی، مشاوره و راهنمایی در حوزه های متفاوت روانشناختی، اختلالات روان شناختی و اشکالات مربوط به روابط بین فردی، شغلی و حرفه ای، سلامت روان، تربیت فرزندان و سایر موارد، آزمون های روانی، آزمون های تشخیصی، آزمون های شخصیتی، آزمون های عصب روان شناختی.

 

ردیف روانشناس در شیراز آدرس شماره تماس
1 دکتر شهرزاد حاجی محمد کاظمی

 

 

شیراز: بیست متری سینما سعدی( 7 تیر) جنب بیمارستان شفا. کلینیک مشاوره و خدمات روانشناختی راه سبز زندگی

پیشنهاد شیرازیاب ✔

09177178626
 

دکتر آرش مانی

دکترای تخصصی (PhD) علوم اعصاب ، روانشناس 
آدرس: شیراز
میدان نمازی – درمانگاه امام رضا(ع) – طبقه 4 – واحد 5
شماره تماس: ۰۷۱-۳۲۱۲۷۴۵۵
ساعات کار:
شنبه تا چهارشنبه 2 الی 8 عصر
 
 
از مطالب دیگر سایت دیدن فرمایید :
  • لیست رشته های دانشگاه غیرانتفاعی ارم شیراز
  • مرکز تخصصی شنوایی در اصفهان
  • جرم گیری و بروساژ دندان شیراز
  • هتل های قشم به همراه آدرس و شماره تلفن
  • فرهنگ شهر شیراز
 

سعید زارعی

روانشناس ومشاور
آدرس: شیراز
خیابان لطفعلی خان زند – جنب داروخانه ویژه – پلی کلینیک تخصصی اعتماد کسائیان – بخش‌ روان شناسی بالینی
شماره تماس: ۰۷۱-۳۲۳۳۰۷۴۵
روزهای سه شنبه وچهارشنبه
صبحها از ساعت 8 تا 12 و عصرها از ساعت 16/30 تا 19
 

دکتر علی محمدی

متخصص اعصاب و روان ، فلوشیپ روان تنی و مشاوره
آدرس: شیراز
خیابان زند – جنب هتل پارس – ساختمان صدف – طبقه دوم
شماره تماس :۰۹۱۷-۱۱۹-۸۳۲۰
 

دکتر علی جوادپور

فلوشیپ فوق تخصصی اعصاب و روان بزرگسالان
آدرس : شیراز
شیراز. میدان دانشجو(علم). ساختمان پزشکی ارم .جنب داروخانه امین علی. طبقه سوم.
شماره تماس : ۰۷۱-۳۲۲۹۸۳۸۲
شنبه تا چهار شنبه : 4 تا 10 بعد از ظهر
 

“بهترین روانشناس” زن شیراز

دکتر بهاره زارع

متخصص روانشناسی
آدرس: شیراز
بیست متری سینما سعدی – نبش معدل – ساختمان سال – طبقه 4 – واحد 402
شماره تماس : ۰۷۱-۳۲۳۰۴۷۷۴
 
 

فاطمه عادل مند

روانشناس بالینی
آدرس: شیراز
بلوار پاسداران (زرهی) – نبش خیابان کلاهدوز – جنب گلسرای لاله – ساختمان سارا وآیدا – طبقه۲واحد۵
شماره تماس: ۰۷۱-۳۸۴۷۷۴۵۱
 
 
 
 
با آرزوی موفقیت روز افزون.
ارسال به تلگرام

راه های درمان Symptoms disease گزارش viagrapv.com














زارش و ترجمه شده از سایت viagrapv.com کمک می کند تا در درمان بیماری ها با استفاده از علائم موفقتر باشید.

مقاله ی What is Guillain’s disease and what are its symptoms

گیلن باره یک بیماری مسری یا ارثی نیست و هیچ علت دقیقی برای توضیح بیماری گیلن شناسایی نشده است. آنچه در مورد بیماری گیلن شناخته شده است این است که سیستم عصبی شروع به حمله به سیستم عصبی خود می کند.

در برخی موارد تصور می‌شود که مواد شیمیایی مشابه مواد شیمیایی موجود در عوامل خارجی مانند باکتری‌ها و ویروس‌ها روی سلول‌های عصبی وجود دارد و بنابراین سیستم عصبی به سلول‌های خود حمله می‌کند. با این تفاسیر در پاسخ به اینکه گیلن باره چه نوع بیماری است، باید گفت که این بیماری نوعی بیماری خودایمنی است.

Recently, it has been reported in some countries that the risk of developing Guillain’s disease increases after infection with Zika virus. The risk of developing Guillain-Barré disease also increases with age. It is also more common in men than women.

در بیشتر موارد، عفونت تنفسی یا گوارشی در بیماری گیلن پس از چند روز یا چند هفته مشاهده می شود. در بیشتر موارد، پس از بیماری گیلن، مجدداً پس از جراحی رخ می دهد و در موارد نادر، واکسیناسیون می تواند خطر ابتلا به بیماری گیلن را افزایش دهد.

علائم بیماری نادر گیلن باره چیست؟

در مرحله اول بیماری گیلن باره، احساس خارش یا حتی درد در پاها و بازوها است که معمولاً از پاها یا پشت شروع می شود. ده درصد از افراد مبتلا به بیماری گیلن علائمی دارند که از اندام فوقانی شروع می شود و به پاها و اندام تحتانی گسترش می یابد.

 

In the first stage of Guillain-Barré disease, it feels like itching or even pain in the legs and arms, which usually starts in the legs or back. Ten percent of people with Guillain’s disease have symptoms that start in the upper limbs and extend to the legs and lower limbs. viagrapv.com.

به طور کلی علائم سندرم گیلن باره را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:

احساس خارش و سوزن سوزن شدن در انگشتان دست، پا و مچ پا
ضعف در پاها که به اندام فوقانی نیز منجر می شود
بی ثباتی در راه رفتن یا ناتوانی در بالا رفتن از پله ها
اختلال در حرکات صورت مانند صحبت کردن، جویدن، بلعیدن
دو بینی یا ناتوانی در حرکت دادن چشم
درد شدید که در شب افزایش می یابد
مشکلات گوارشی و اختلال عملکرد روده یا کنترل ادرار
افزایش ضربان قلب
کاهش یا افزایش فشار خون
دشواری در تنفس

ارسال به تلگرام

CPU یا پردازنده چیست؟














مخفف های محاسباتی گیج کننده هستند. به هر حال CPU چیست؟ و آیا به پردازنده چهار هسته ای یا دو هسته ای نیاز دارم؟ AMD یا Intel چطور؟ ما اینجا هستیم تا به توضیح تفاوت کمک کنیم!

کلمات اختصاری روش مورد علاقه دنیای فناوری برای ایجاد فناوری هیجان انگیز به طور باورنکردنی گیج کننده هستند. هنگام جستجوی یک رایانه شخصی یا لپ تاپ جدید، مشخصات به نوع پردازنده ای که می توانید در دستگاه جدید براق پیدا کنید اشاره می کند. ناامید کننده است، آنها تقریبا همیشه نمی توانند به شما بگویند که چرا اینقدر مهم است.

هنگامی که با تصمیمات بین AMD و Intel، دو هسته ای یا چهار هسته ای، و i3 در مقابل i7 مواجه می شوید، تشخیص تفاوت و دلیل اهمیت آن دشوار است. دانستن اینکه کدام یک برای شما بهترین است ممکن است دشوار باشد، اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

CPU  چیست؟

واحد پردازش هسته (CPU) اغلب مغز کامپیوتر نامیده می شود. این یکی از چندین واحد پردازش است اما مسلماً ضروری ترین است. CPU محاسبات، اقدامات و اجرای برنامه ها را انجام می دهد.

در رایانه های قدیمی، این توابع در چندین پردازنده تقسیم می شدند. اما، پیشرفت های ساخت و طراحی به این معنی است که کل CPU می تواند روی یک تراشه قرار گیرد. به همین دلیل است که گاهی اوقات می شنوید که از CPU به عنوان ریزپردازنده نیز یاد می شود.

این اندازه‌های کوچکتر به این معنی است که می‌توانیم اندازه رایانه‌ها را به دستگاه‌های همه‌کاره کاهش دهیم و لپ‌تاپ‌های نازک‌تر و سبک‌تری داشته باشیم. این پردازنده های قدرتمند در عملکرد گوشی هوشمند شما نیز نقش اساسی دارند.

CPU چه کاری انجام می دهد؟

در طول سال‌ها از زمانی که اولین پردازنده‌های مرکزی وارد صحنه شدند، پیشرفت‌های زیادی صورت گرفته است. با وجود آن، عملکرد اصلی CPU مانند سه مرحله باقی مانده است. واکشی، رمزگشایی و اجرا کنید.

رفتن و آوردن

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، واکشی شامل دریافت یک دستورالعمل است. دستورالعمل به صورت یک سری اعداد نمایش داده می شود و از RAM به CPU ارسال می شود. هر دستورالعمل تنها یک بخش کوچک از هر عملیات است، بنابراین CPU باید بداند که کدام دستورالعمل بعدی است.

آدرس دستورالعمل فعلی توسط یک شمارنده برنامه (PC) نگهداری می شود. کامپیوتر و دستورالعمل ها سپس در یک ثبت دستورالعمل (IR) قرار می گیرند. متعاقبا، طول PC برای ارجاع به آدرس دستورالعمل بعدی افزایش می یابد.

رمزگشایی

 

هنگامی که یک دستورالعمل واکشی شده و در IR ذخیره می شود، CPU دستورالعمل را به مداری به نام رمزگشای دستورالعمل ارسال می کند. این دستور را به سیگنال هایی تبدیل می کند که باید از طریق آن به سایر قسمت های CPU برای عملکرد ارسال شوند.

اجرا کردن

در مرحله آخر دستورالعمل های رمزگشایی شده به قسمت های مربوطه CPU ارسال می شود تا تکمیل شود. نتایج معمولاً در یک ثبات CPU نوشته می شوند، جایی که دستورالعمل های بعدی می توانند به آنها ارجاع دهند. آن را اساساً مانند عملکرد حافظه در ماشین حساب خود در نظر بگیرید.

CPU های چند هسته ای چیست؟

کامپیوترهای اولیه فقط یک هسته پردازشگر داشتند، بنابراین CPU محدود به پردازش یک مجموعه دستورالعمل در یک زمان بود. به همین دلیل است که این رایانه‌های قدیمی نسبتاً کند بودند و پردازش داده‌ها کاری زمان‌بر بود.

در طول سال‌ها، سازندگان پردازنده‌های تک هسته‌ای را به حد خود رساندند، بنابراین آنها شروع به جستجوی راه‌های دیگری برای بهبود قابلیت‌های پردازنده کردند. به همین دلیل است که ما اکنون پردازنده‌های چند هسته‌ای داریم، با عباراتی مانند دو هسته‌ای، چهار هسته‌ای و هشت هسته‌ای که اغلب مطالب بازاریابی رایانه‌های شخصی را تزئین می‌کنند.

با این حال، آنها آنقدر که در ابتدا به نظر می رسند پیچیده نیستند. به عنوان مثال، یک پردازنده دو هسته ای در واقع فقط دو CPU جداگانه روی یک تراشه است. به‌جای طراحی مجدد CPU، شرکت‌ها برای بهبود عملکرد، فرآیند تولید را بهبود بخشیدند.

اخیراً، طراحان پردازنده راهی برای افزایش عملکرد بیشتر با ساخت یک پردازنده تک هسته ای پیدا کردند که گویی دو هسته دارد. این به عنوان hyper-threading شناخته می‌شود و در اکثر پردازنده‌های اینتل Core رایج است.

بیشتر بخوانید : خرید CPU

آشنایی با مشخصات CPU

درک نحوه عملکرد یک CPU بسیار مهم است، به خصوص اگر آن را با آگاهی از برندها و محدوده های پیشرو ترکیب کنید. با این حال، گزینه های زیادی با مشخصات سطح بالا مشابه وجود دارد.

برای کمک به مقایسه موثر مدل‌ها، می‌توانید مشخصات دقیق‌تری را در نظر بگیرید. اینها به شما کمک می‌کنند وقتی زمان سرمایه‌گذاری روی یک پردازنده جدید و مدرن برای رایانه‌تان فرا می‌رسد، بین CPU تصمیم بگیرید.

سی پی یو موبایل در مقابل دسکتاپ

به طور سنتی، رایانه‌ها دستگاه‌های الکترونیکی بزرگ، ثابت و رومیزی بودند که دائماً از برق اصلی تغذیه می‌کردند. با این حال، ما اکنون لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و دستگاه‌های خانگی هوشمند با پردازنده‌های قدرتمندتر از رایانه‌های شخصی چند ساله داریم.

برای دستیابی به این تغییر به یک سبک زندگی قابل حمل تر، دستگاه ها از پردازنده های تلفن همراه با طراحی خاص استفاده می کنند. این CPU ها برای مصرف انرژی و کارایی بهینه شده اند تا عمر باتری شما را تا حد ممکن افزایش دهند. ناامید کننده است، بسیاری از تولید کنندگان پردازنده های موبایل و دسکتاپ خود را یکسان نام گذاری کرده اند، اما با اعداد و پسوندهای محدوده متفاوت.

 

اگرچه هیچ استانداردی وجود ندارد، به طور کلی، پردازنده‌های موبایل با برچسب «U» برای قدرت بسیار کم، «HQ» برای گرافیک‌های با کارایی بالا و «HK» برای گرافیک عملکرد و اورکلاک برچسب‌گذاری می‌شوند. به طور مشابه، CPUهای دسکتاپ با 'K' برای اورکلاک و 'T' برای مصرف بهینه انرژی اضافه شده اند.

 

پردازنده های 32 در مقابل 64 بیتی

پردازنده شما جریان ثابتی از داده ها را دریافت نمی کند. در عوض، داده ها را در تکه های کوچکتر به نام کلمه دریافت می کند. عملکرد پردازنده به تعداد بیت ها در یک کلمه محدود می شود. اگرچه پردازنده های 32 بیتی برای اولین بار در دهه 1940 طراحی شدند، اما تا مدت ها بعد عملی نشدند.

در دهه 1990، آنها به اندازه کافی مقرون به صرفه بودند تا در لوازم الکترونیکی مصرفی گنجانده شوند، و همه تصور می کردند که 32 بیت نسبتاً برای آینده مقاوم هستند. با این حال، همانطور که توسط قانون مور پیش‌بینی می‌شد، فناوری به پیشرفت خود ادامه داد و به زودی پردازنده‌های 32 بیتی عامل محدودکننده‌ای در سخت‌افزار و نرم‌افزار شدند. در نتیجه، آنها به تدریج به نفع پردازنده های 64 بیتی، استاندارد فعلی جهانی، حذف شدند.

بیشتر بخوانید : پردازنده Intel Xeon E5-2667 V4

طراحی توان حرارتی CPU

طراحی توان حرارتی اندازه گیری حداکثر توان بر حسب وات است که CPU شما مصرف می کند. در حالی که مصرف انرژی کمتر به وضوح برای قبض برق شما خوب است، می تواند یک مزیت شگفت انگیز دیگر نیز داشته باشد. گرمای کمتر

نوع سوکت CPU

CPU باید از طریق مادربرد به سایر اجزاء متصل شود تا یک کامپیوتر کاملاً کارآمد را تشکیل دهد. هنگام انتخاب یک CPU، باید اطمینان حاصل کنید که نوع پردازنده و سوکت مادربرد مطابقت دارند.

حافظه نهان L2/L3

حافظه نهان L2 و L3 یک حافظه داخلی سریع برای پردازنده در حین پردازش است. هرچه تعداد بیشتری از آن داشته باشید، CPU شما سریع‌تر عمل می‌کند.

فرکانس

فرکانس به سرعت عملکرد پردازنده اشاره دارد. قبل از پردازنده‌های چند هسته‌ای، فرکانس مهم‌ترین معیار عملکرد بین هر CPU بود. علیرغم اضافه شدن ویژگی ها، هنوز هم یک ویژگی حیاتی است که باید در نظر گرفته شود. شایان ذکر است، برای مثال، یک CPU دو هسته ای بسیار سریع می تواند از CPU چهار هسته ای کندتر بهتر عمل کند.

مغزهای عملیات

مسلماً CPU حیاتی ترین مؤلفه رایانه شما است. تمام وظایفی را که شما با رایانه مرتبط می‌کنید، انجام می‌دهد، و بخش‌های دیگر عمدتاً برای پشتیبانی از CPU وجود دارند. علیرغم پیروی از اصول راهنما برای چندین دهه، پیشرفت های قابل توجهی مانند افزودن چندین هسته و استفاده از hyper-threading وجود داشته است.

در مجموع، رایانه‌ها، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند و تجهیزات متصل ما را قدرتمندتر و در نهایت ارزشمندتر می‌کنند. با این حال، تعداد زیادی ارتقاء وجود دارد که می توانید در رایانه فعلی خود انجام دهید تا به مدرن سازی آن و بهبود عملکرد کمک کند.

ارسال به تلگرام

سرور و مزایای آن














از آنجایی که اکثر مردم هرگز نیازی به استفاده از سرور نداشته اند، تصورات اشتباه رایجی وجود دارد. سرورها لزوماً قدرتمندتر از رایانه های شخصی نیستند، اغلب اوقات آنها گران نیستند و گاهی اوقات دقیقاً شبیه رایانه شخصی هستند. این به طور طبیعی منجر به این سؤالات می شود: "سرور چیست؟" و "سرور چه کاری انجام می دهد؟"

به زبان ساده، آنها به گونه ای طراحی شده اند که در حین کار 24/7 قابل اعتماد باشند و داده ها را به طور موثر توزیع و ذخیره کنند.

مطالعه بیشتر : سرور دست دوم

مزایای سرورها

سرورها نوع محبوبی از تجهیزات فناوری اطلاعات هستند، اما می توانند بسیار پرهزینه نیز باشند. درک مزایای استفاده از آنها برای تعیین اینکه آیا آنها سرمایه گذاری خوبی در یک موقعیت خاص هستند یا خیر، مهم است. از مهمترین مزایای استفاده از سرور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    مقیاس پذیری - سرورها به طور خاص برای چندین رایانه برای اتصال و دسترسی به منابع طراحی شده اند. رایانه های شخصی استاندارد در این زمینه بسیار محدودتر هستند، بنابراین با افزایش نیازهای شما امکان افزایش آن وجود ندارد.

    قابلیت اطمینان - سرورها با اجزای درجه بالاتر نسبت به رایانه های شخصی معمولی ساخته می شوند، به این معنی که قابل اعتمادتر هستند. علاوه بر این، اکثر سرورها دارای افزونگی داخلی هستند تا به جلوگیری از خرابی حتی در صورت خرابی یک قسمت کمک کنند. سرورهای Rack در یک رک EIA 19 اینچی

    هزینه  در حالی که یک سرور از قبل گران تر است، می تواند در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی کند. به عنوان مثال، از آنجایی که افراد زیادی می توانند به آن دسترسی داشته باشند، اغلب به مجوزهای نرم افزاری زیادی نیاز ندارید. علاوه بر این، می‌توانید رایانه‌های شخصی ساده‌تری بخرید و از سرور بخواهید که بخش عمده پردازش و سایر کارها را انجام دهد.

    پشتیبانی آسان تر - سرورها نرم افزار را اجرا می کنند و خدمات دیگری را به بسیاری از کاربران ارائه می دهند. داشتن همه چیز در یک مکان، پیکربندی و پشتیبانی را برای گروه بزرگی از افراد آسان‌تر می‌کند.

    همکاری - ذخیره فایل‌ها و چیزهای دیگر در سرور، همکاری با افراد دیگر را بسیار آسان‌تر می‌کند. همه می توانند به اطلاعات یکسان دسترسی داشته باشند و روی پروژه ها با هم کار کنند.

    پاور - سرورها همیشه قدرتمندتر از رایانه های شخصی نیستند، اما فضای بیشتری برای گسترش در سطح بالا وجود دارد. سرورهای پیشرفته به چندین CPU، تعداد زیادی اسلات رم و فضای ذخیره سازی بیشتر با توان عملیاتی بالاتر نسبت به رایانه های شخصی سنتی اجازه می دهند.

بیشتر بخوانید : سرور hp

انواع سرورها

چندین روش مختلف برای طبقه بندی سرورها بر اساس نوع وجود دارد. در بسیاری از موقعیت‌ها، نگاه کردن به سرورها بر اساس عملکردی که انجام می‌دهند منطقی است. به عنوان مثال، سرورهای ذخیره سازی، سرورهای چاپ، سرورهای پایگاه داده، سرورهای برنامه و بسیاری دیگر وجود دارد.

روش دیگر برای طبقه بندی سرور، سخت افزار فیزیکی است که استفاده می کند. بسیاری از سرورهای سنتی مانند یک رایانه شخصی معمولی ظاهر و کار می کنند، اما نرم افزار سرور را اجرا می کنند تا رایانه های دیگر بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. همچنین سرورهای بزرگتر و قدرتمندتری وجود دارند که دارای اجزای مشابه یک رایانه شخصی معمولی هستند، اما با قدرت اضافی. به عنوان مثال، این سرورها ممکن است به میزان قابل توجهی رم، CPU فیزیکی اضافی و فضای دیسک بیشتری نسبت به آنچه در یک کامپیوتر معمولی پیدا می کنید، داشته باشند.

 

سرورهای Blade امروزه بسیار محبوب هستند زیرا فضای بسیار کمتری را نسبت به سرورهای سنتی اشغال می کنند. تمام اجزای مورد نیاز در هر "تیغه" درست روی آن ساخته شده است، سپس تیغه به داخل شاسی تیغه فشار داده می شود. هر شاسی می تواند چندین تیغه را نگه دارد و به طور ایمن در یک رک سرور برای سهولت دسترسی و امنیت بهتر قرار می گیرد.

چگونه سرورها را ایمن نگه داریم

مانند هر نوع دستگاه محاسباتی، باید مطمئن شوید که سرورهای خود را ایمن نگه دارید. وقتی صحبت از امنیت سرور می شود، باید هم به امنیت فیزیکی و هم امنیت نرم افزاری بپردازید. برای نرم افزار، ایمن سازی سرور بی شباهت به محافظت از یک کامپیوتر معمولی نیست. نصب یک برنامه آنتی ویروس با کیفیت خوب و به روز نگه داشتن سیستم و وصله نگه داشتن سیستم به جلوگیری از انواع مشکلات کمک می کند. Side View-30" Wide Rack 151DC-3969

امنیت فیزیکی سرور تا حد زیادی به محل قرارگیری سرور شما بستگی دارد. در زیر برخی از رایج‌ترین روش‌های ذخیره و محافظت از سرورها آمده است:

    سرورهای مرکز داده - اکثر سرورها در مراکز داده بزرگ با تجهیزات زیادی هستند. سرورها به طور ایمن در قفسه های سرور نگهداری می شوند که مدیریت دستگاه را در عین ایمن نگه داشتن آن آسان تر می کند. قفسه های سرور اغلب دارای قفل هایی هستند که می توانند به افزودن یک لایه حفاظتی اضافی کمک کنند.

    سرورهای کمد کامپیوتر - کمدهای کامپیوتری یکی دیگر از گزینه‌های رایج هستند و اساساً به‌عنوان «مرکز داده‌های کوچک» عمل می‌کنند. این کمدها معمولاً می‌توانند حداقل یک رک سرور داشته باشند که تجهیزات را می‌توان ایمن نگه داشت و در آن قفل کرد.

    سرورهای روی میز - در حالی که تقریباً معمول نیستند، برخی از شرکت ها سرورهای خود را مانند یک رایانه معمولی روی یک میز قرار می دهند. قفل نگه داشتن اتاق شروع خوبی برای محافظت از سرور است. با این حال، انواع مختلفی از رک ها به طور خاص برای سرورهای روی میز یا نگه داشتن سرور شما درست در کنار شما وجود دارد. این واقعیت که بسیاری از سرورها کاملاً شبیه رایانه های شخصی معمولی هستند نیز می تواند به پنهان کردن ارزش آن کمک کند.

صرف نظر از شرایط، رایان وی آی پی تمام تجهیزات و کمک های لازم را برای ایمن سازی سرور منحصر به فرد خود فراهم می کند.

ارسال به تلگرام

تفاوت بک لینک و رپورتاژ backority.ir


تفاوت بک لینک و رپورتاژ backority.ir












به گزارش backority.ir تفاوت بک لینک (سایدبار) و بک لینک رپورتاژ آگهی در چند مورد هست که می توان به موراد زیر اشاره کرد.

بک لینک ها تاثیرگذاری خیلی بیشتری درسایدبار به نسبت رپورتاژ آگهی دارند.

https://cse.google.ad/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.az/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://cse.google.be/url?q=https://backority.ir/

بک لینک در مدت های 1ماه 3ماه 6ماه 12ماه فعال سازی می شود و اگر نیاز داشته باشید باید تمدید کنید. اما رپورتاژ آگهی دائمی هست و تا زمانی برپا بودن سایت ، رپورتاژ آگهی هم فعال می ماند.


https://cse.google.bg/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.bi/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://cse.google.ca/url?q=https://backority.ir/

در سایت بکوریتی می توانید بک لینک های با کیفیت پیدا و خرید کنید ، برای نمونه سایت ما نیز در بکوریتی ثبت هست.

https://backurity.ir/template3/1/assets/img/newpic/%D8%AA%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9.png

https://cse.google.ch/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.cl/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.co.bw/url?q=https://backority.ir/

خرید بک لینک بهترین گزینه برای سئوکارها هست برای رشد وبسایت در نتایج گوگل و بالا آوردن در نتایج گوگل.

https://cse.google.co.cr/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.co.il/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.co.in/url?q=https://backority.ir/

کیفیت بک لینک های بکوریتی می تواند از متوسط شروع شود و تا حد خیلی قدرتمند بالا باشد و هرکدام از بک لینکها تعرفه خودش را دارد.

https://backurity.ir/template3/1/assets/img/newpic/%D9%BE%D9%86%D9%84-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9.png

https://cse.google.co.jp/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.co.ke/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.co.kr/url?q=https://backority.ir/

برای خرید بک لینک باید حتما وارد پنل کابری سایت backority بشید و پس از آن سایت های مورد نظرتون را انتخاب و خرید کنید.

https://cse.google.co.ma/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.com.ag/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://cse.google.com.ar/url?q=https://backority.ir/

همانطور که تهیه بک لینک نیاز به عضویت و ورود به پنل دارد ، رپورتاژ آگهی هم به همین صورت هست و باید از پنل اقدام کنید.

https://cse.google.com.bh/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://cse.google.com.br/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.com.co/url?q=https://backority.ir/

امکان تهیه بک لینک هرمی در حسابکاربری سایت بکوریتی براحتی فراهم هست و کافی هست در خرید با برنامه تشکیل هرم اقدام به خریدبکلینک بکنید.

https://cse.google.com.cu/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.com.hk/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.com.jm/url?q=https://backority.ir/

سایت backority.ir در شهریور 1396 راه اندازی شد و در بازه ی زمانی خیلی کوتاهی با استقبال زیادی رود برو شد بطوری که هرماه ورژن جدید بارگزاری میشد.

https://backurity.ir/template3/1/assets/img/newpic/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AA%DB%8C.png

https://cse.google.com.jm/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://cse.google.com.kh/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.com.kw/url?q=https://backority.ir/

لینک های مربوط به بکوریتی

لیست لینک های ریدایرکت شده مربوط به بکوریتی در زیر آمده است.

https://cse.google.com.lb/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.com.ly/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.com.ly/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://cse.google.com.mm/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.com.mt/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.com.mt/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://cse.google.com.mx/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.com.my/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.com.na/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.com.ni/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.com.np/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.com.np/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://cse.google.com.pa/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://cse.google.com.pe/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.com.pg/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.com.ph/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.com.pk/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.cz/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.de/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.dk/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.fm/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://cse.google.gr/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.hn/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.hr/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.ie/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.iq/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.is/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.it/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.je/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.jo/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.kg/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.kg/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://cse.google.kz/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.li/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.lk/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.lt/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.lu/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.lv/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.md/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.me/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.mk/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.ml/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.mn/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.ms/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.mu/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.mw/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.nl/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.no/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.pl/url?q=https://backority.ir/
https://cse.google.rw/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://https://seositecheckup.com/seo-audit/backority.ir
https://images.google.bg/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.ca/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.ch/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.cl/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.co.bw/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.co.cr/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.co.il/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.co.in/url?sa=t&url=https://backority.ir/

 https://backurity.ir/template3/1/assets/img/newpic/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9.png

https://images.google.co.jp/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.co.ke/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.co.kr/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.co.ma/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.ar/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.bh/url?q=https://backority.ir/
https://images.google.com.br/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.co/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.cu/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.cy/url?q=https://backority.ir/
https://images.google.com.hk/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.jm/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.kh/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.kw/url?q=https://backority.ir/
https://images.google.com.kw/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.lb/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.ly/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.mm/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.mt/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.mx/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.my/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.na/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.ni/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.np/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.om/url?q=https://backority.ir/
https://images.google.com.om/url?q=https://backority.ir/
https://images.google.com.pe/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.pg/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.ph/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.com.pk/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.cz/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.de/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.dk/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.ge/url?q=https://backority.ir/
https://images.google.gr/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.hn/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.hr/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.ie/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.iq/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.is/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.it/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.je/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.jo/url?q=https://backority.ir/
https://images.google.jo/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.kg/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.kz/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.li/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.lk/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.lt/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.lu/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.lv/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.md/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.me/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.mk/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.ml/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.mn/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.ms/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.mu/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.mw/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.nl/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.no/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://images.google.pl/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.ba/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.bg/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.bs/url?q=https://backority.ir/
https://maps.google.ca/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.ch/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.cl/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.co.bw/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.co.cr/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.co.il/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.co.in/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.co.jp/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.co.ke/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.co.kr/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.com.ar/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.com.br/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.com.co/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.com.cu/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.com.hk/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.com.jm/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.com.kh/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.com.kw/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.com.lb/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.com.ly/url?q=https://backority.ir/
https://maps.google.com.ly/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.com.mm/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.com.mt/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.com.mx/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.com.my/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.com.na/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.com.ni/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.com.np/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.com.om/url?q=https://backority.ir/
https://maps.google.com.pe/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.com.pg/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.com.ph/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.cz/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.de/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.dk/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.dz/url?q=https://backority.ir/
https://maps.google.gr/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.hn/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.hr/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.ie/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.iq/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.is/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.it/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.je/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.jo/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.kg/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.kz/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.li/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.lk/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.lt/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.lu/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.lv/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.mk/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.ml/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.mn/url?q=https://backority.ir/
https://maps.google.mn/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.ms/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.mu/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.mw/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.nl/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.no/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.pl/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://maps.google.sn/url?q=https://backority.ir/
https://www.google.ba/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.bg/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.bs/url?q=https://backority.ir/
https://www.google.ca/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.ch/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.cl/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.co.bw/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.co.cr/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.co.il/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.co.in/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.co.jp/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.co.ke/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.co.kr/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.com.ar/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.com.br/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.com.co/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.com.cu/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.com.hk/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.com.jm/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.com.kh/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.com.kw/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.com.lb/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.com.ly/url?q=https://backority.ir/
https://www.google.com.ly/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.com.mm/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.com.mt/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.com.mx/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.com.my/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.com.na/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.com.ni/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.com.np/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.com.om/url?q=https://backority.ir/
https://www.google.com.pe/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.com.pg/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.com.ph/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.cz/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.de/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.dk/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.dz/url?q=https://backority.ir/
https://www.google.gr/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.hn/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.hr/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.ie/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.iq/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.is/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.it/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.je/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.jo/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.kg/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.kz/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.li/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.lk/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.lt/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.lu/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.lv/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.mk/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.ml/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.mn/url?q=https://backority.ir/
https://www.google.mn/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.ms/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.mu/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.mw/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.nl/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.no/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.pl/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://www.google.sn/url?q=https://backority.ir/
https://clients1.google.ba/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.bg/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.bs/url?q=https://backority.ir/
https://clients1.google.ca/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.ch/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.cl/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.co.bw/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.co.cr/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.co.il/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.co.in/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.co.jp/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.co.ke/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.co.kr/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.ar/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.br/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.co/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.cu/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.hk/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.jm/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.kh/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.kw/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.lb/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.ly/url?q=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.ly/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.mm/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.mt/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.mx/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.my/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.na/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.ni/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.np/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.om/url?q=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.pe/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.pg/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.com.ph/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.cz/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.de/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.dk/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.dz/url?q=https://backority.ir/
https://clients1.google.gr/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.hn/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.hr/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.ie/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.iq/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.is/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.it/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.je/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.jo/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.kg/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.kz/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.li/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.lk/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.lt/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.lu/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.lv/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.mk/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.ml/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.mn/url?q=https://backority.ir/
https://clients1.google.mn/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.ms/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.mu/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.mw/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.nl/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.no/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.pl/url?sa=t&url=https://backority.ir/
https://clients1.google.sn/url?q=https://backority.ir/

سایت بکوریتی به آدرس backority با اتوریتی 84 و رتبه ی الکسای نزدیک 1000 ایران با حدود 10 هزار عضو وبمستر در خدمت ایرانی های عزیز است.

همانطور که در ابتدای صحبتها اشاره شد برای بالا آمدن در نتایج گوگل بک لینک یک فاکتور اصلی و تمام کننده است.

سایت بکوریتی به همراه هزاران وب سایت و ده ها هزار وبلاگ به شما کمک می کند بدون دانش سئو ، به لینک 1 گوگل برسید و ورودی گوگل بالای روزانه را تجربه کنید .

تمام قیمت های رقابتی و پایین است و در صورت ثبت سفارش 3ماهه یا 6ماهه با قابلیت پیشنهاد تعرفه بک لینک می‌توانید نصف قیمت خرید کنید.

ارسال به تلگرام

تست شنوایی سنجی














مشکلات شنوایی با بالاتر رفتن سن ایجاد می‌شوند؛ ولی می‌توانند روی هرکسی تاثیر بگذارند. تقریبا 25 درصد از افراد بالای 50 سال با مشکلات شنوایی و از دست دادن این قابلیت دست و پنجه نرم‌ می‌کنند و 50 درصد افراد بالای 80 سال از این موضوع رنج می‌برند.

یکی از راه‌های تشخیص این مشکل استفاده از تست شنوایی سنجی و یا همان تست ادیومتری است.

راه‌های مختلفی برای تست سلامت گوش وجود دارد.

تست‌هایی مانند تست OAE و یا تست PTA که اگر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید با تمام آن‌ها آشنا شده و متوجه نحوه کار و فرآیندشان نیز خواهید شد.

تست شنوایی‌ سنجی چیست؟

تست شنوایی‌ سنجی یک سری آزمون‌هایی است که عملکرد گوش‌های شما را مورد بررسی قرار می‌دهند. این آزمون‌ها هم شدت و تُن صدای دریافتی توسط شما را تست کرده و مشکلات تعادلی و دیگر مشکلات مربوط به گوش داخلی‌تان را شناسایی می‌کنند. تشخیص و درمان این موضوعات بر عهده متخصص شنوایی‌ سنجی است. واحد اندازه‌گیری شدت صدا دسیبل است و گوش انسان قادر است گستره بین 20 تا 180 دسیبل را بشنود.

واحد اندازه‌گیری تون صدا نیز هرتز است و گوش انسان بین 20 تا 20000 هرتز را تشخیص می‌دهد.

حال سوال اینجاست که با توجه به این اعداد تست شنوایی‌سنجی یا تست ادیومتری چگونه انجام می‌شود؟

تست شنوایی‌ سنجی یا تست ادیومتری چگونه انجام می‌شود؟

چند روش و تست برای انجام ادیومتری وجود دارد که یکی از آن‌ها با نام PTAا ز معروف‌ترین روش‌ها برای سنجش شنوایی افراد است. در این روش یک متخصص شنوایی‌سنجی یا دستیارش پشت یک دستگاه ادیومتری می‌نشینند و شما در آن طرف اتاق از طریق هدفون صداهای بسیار آرامی که در هدفون پخش می‌کنند را می‌شنوید و طبق راهنمایی پزشک بعد از شنیدن هر صدای بوق دست خود را بالا می‌آورید.

بیشتر بدانید : خودروبر

این تست برای بررسی صداهای با فرکانس بسیار پایین است.

برخی تست‌های گفتاری نیز وجود دارند که پزشک متخصص کلماتی را درون هدفون پخش می‌کند و شما باید آن را تشخیص دهید.

تست‌های بسیاری وجود دارند؛ اما وقتی بحث به سلامت کودکان و نوزادان می‌رسد اهمیت همه‌چیز چند برابر می‌شود، پس ما در اینجا قصد داریم که چند تا از تست‌هایی که اغلب برای نوزادان استفاده می‌شوند را به طور تخصصی‌تر مورد بررسی قرار دهیم.

انواع تست شنوایی سنجی

تست شنوایی‌ سنجی ABR

تست شنوایی‌ سنجی پاسخ ساقه مغز(Auditory Brainstem Respons یا به اختصار ABR) یک تست امن و بدون درد است که بیبند اعصاب شنوایی و مغز چگونه به صداها واکنش نشان می‌دهند. این موضوع به متخصصان در این زمینه این امکان را می‌دهد که با توجه به اطلاعات به دست آمده وضعیت مشکلات شنوایی را رصد کنند. چه زمانی باید از این تست استفاده کرد؟ اصولا وقتی کودک و نوزاد در تست‌های اولیه شنوایی رد می‌شود و یا سنش به حدی کم است که امکان استفاده از تست‌های معمول برای او وجود ندارد، از تست شنوایی سنجی ABR استفاده می‌شود.

در ABR متخصص شنوایی‌ سنجی ایرفون‌های کوچکی را روی گوش نوزاد قرار می‌دهد و همزمان الکترود‌های نرمی روی پیشونی او گذاشته می‌شود. صداهای کوچک و کلیک‌های کوتاه از طریق ایرفون وارد گوش می‌شوند و الکترودها که حکم سنسور را دارند می‌بینند که مغز و اعصاب شنوایی به این صداها چگونه پاسخ می‌دهند. این تست بین یک تا دو ساعت طول می‌کشد و چند هفته بعد از آن نتایج تفصیلی و کامل توسط پزشک به شما ارائه داده می‌شود.

ABR کاملا امن است و هیچ درد، آسیب و یا عوارض جانبی برای کودک دلبند شما ندارد.

تست شنوایی سنجی

تست اتوآکوستیک – OAE

این تست otoacoustic emission و یا به اختصار  OAE نام دارد.

هدف اصلی از انجام این تست آزمایش کردن و بررسی وضعیت حلزونی گوش است.

در این تست توسط دستگاه مخصوص که روی گوش نوزاد قرار می‌گیرد صداهای بسیار ضعیفی که توسط گوش داخلی تولید می‌شود، ضبط شده و مورد آزمایش قرار می‌گیرند. نتایج این تست نشان می‌دهد که آیا گوش نوزاد عملکرد خوبی دارد یا خیر. OAE هیچ نیازی به دریافت نشانه از بیمار ندارد و کار کاملا توسط دیتاها و صداهای به دست آمده انجام شده و حتی اگر نوزاد و کودک در خواب باشند نیز این کار پیش خواهد رفت.

تست OAE برای افراد معلولی که قابلیت واکنش نشان دادن به صداهای تولید شده در دیگر تست‌ها را ندارند نیز بسیار مناسب است. اساس و پایه این تست این است که یک حلزونی سالم و نرمال نه تنها صداها را دریافت می‌کند؛ بلکه صداهایی با شدت و فرکانس فوق‌العاده کم نیز تولید می‌کند و این موضوع باعث می‌شود که دستگاه ادیومتری به کار گرفته شده روی گوش این صدا را ضبط کرده و با توجه به آن در مورد مشکلات شنوایی بیمار تصمیم گرفته شود.

تست شنوایی سنجی

تست کورتیکال شنوایی

تست کورتیکال شنوایی (cortical auditory evoked potential  یا به اختصار CAEP) یکی از جدید و مدرن‌ترین راه‌های تشخیص مشکلات شنوایی است. تاکنون اکثر تست‌هایی که خدمت شما معرفی کردیم بیشینه‌ای بین 50 تا 100 سال دارند؛ ولی عمر این تست تقریبا 20 سال است. به طور ساده این تست بخش شنوایی مغز برای اطلاعات مربوط به شنوایی مطالعه می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی این تست این است که می‌توان آن را در حالی که نوزاد شما سمعک روی گوش خود دارد انجام داد.

پتانسیل‌های برانگیخته سیگنال‌های الکتریکی بسیار کوچکی هستند که توسط بخش شنوایی مغز تولید می‌شوند. پاسخ‌های مغز ضبط می‌شوند. امکان ثبت این واکنش‌های از طریق سطح سر وجود دارد. یکی سری صداها مثل m ،g و t توسط یک اسپیکر در رنج‌های مختلف صدا تولید می‌شوند و واکنش‌های برانگیخته مغز توسط الکترودهای روی سطح سر ضبط شده و توسط کامپیوتر آنالیز می‌شوند.

چرا از این تست استفاده می‌شود؟

در ابتدا که مهم‌ترین دلیل استفاده از این تست این است که تست گرفتن از یک نوزاد کار بسیار سختی است؛ ولی CAEP درد و سختی ندارد و از همه مهم‌تر اینکه این تست با سمعک نیز قابل انجام است و می‌توان با استفاده از آن می‌توان تعیین کرد که سمعک استفاده شده مناسب است یا نیاز به تغییر آن وجود دارد. در CAEP سه عدد سنسور با استفاده از چسب جراحی و یا ژل و چسب به سطح سر کودکتان وصل می‌شود.

این سنسورها باعث ناراحتی نوزاد نمی‌شوند و فقط ممکن است کمی پوست سرش را قرمز کنند که بعد 24 ساعت از بین می‌رود.

این تست هیچ خطری ندارد و اگر نوزاد سن خیلی کمی داشته باشد بسیار شبیه به همان ABR است.انجام این تست بین 1.5 تا 2 ساعت طول می‌کشد و فقط باید صبر کنید که سنسورها سرجایشان ثابت شوند، بعد از آن جریان الکتریسیته واردشان شده و پاسخ‌های بخش مرکزی مغز ضبط می‌شوند. جواب همان موقع قابل ارائه است ولی شاید به کمی مقایسه برای جواب واضح‌تر نیاز باشد.

کاربردهای تست شنوایی گوش

بی‌شک تست شنوایی گوش کمک می‌کند در بسیاری از مواقع پیش از بروز اختلالات جبران‌ناپذیر بتوانید به‌سادگی جلوی آنها را بگیرید تا فرد دچار ناشنوایی یا کم‌شنوایی شدید نشود.

تست‌ آنلاین شنوایی ‌سنجی

شاید از آن دسته از افرادی باشید که وقت رفتن به مطب و کلینیک برای چک کردن وضعیت شنوایی خود را ندارید و درست مانند اکثر کارهای افراد در دنیای مدرن به دنبال جایگزین آنلاین این پروسه‌های طولانی تست و گرفتن نتایج باشید. خوب ما در اینجا چند تا از این تست‌های شنوایی‌سنجی آنلاین را به شما معرفی کرده و طریقه کار با آن‌ها را نیز به شما خواهیم آموخت.

تست شنوایی ‌سنجی آنلاین Global.widex

این وبسایت توسط متخصصان در حوزه شنوایی‌سنجی راه‌اندازی شده است تا کمی به شما در فهم مشکلات شنواییتان کمک کند و حداقل بگوید که بهتر است به یک متخصص در این زمینه مراجعه کنید یا خیر. نکته مهم در مورد هر تست آنلاینی نیز همین است، این تست‌ها نمی‌توانند به طور کامل مشکلات شنوایی شما را تشخیص دهند و برای درمان کامل حتما باید به یک متخصص به صورت حضوری مراجعه فرمایید و در آنجا تست‌های مخصوص از شما گرفته شود و درمان مورد نیازتان را دریافت کنید.

خوب برویم به سراغ  تست شنوایی سنجی

Global.widex یک سرویس آنلاین است که فقط 5 دقیقه وقت شما را می‌گیرد که یک تست شنوایی‌سنجی را از شما بگیرد. در این وبسایت بخش‌های مختلف شنیدن با سناریوهای مختلف مورد آزمایش قرار می‌گیرد و جواب در اختیار شماست. بسیار بسیار مهم است که تست را در محیطی خلوت و بدون کوچکترین سروصدایی انجام بدهید و اگر امکانش را دارید از یک هدفون بسیار قوی و با کیفیت استفاده کنید.

در صفحه اول این وبسایت یک سری توضیحات، اغلب همان چیزهایی که من خدمتتان عرض کردم، و دکمه استارت را مشاهده می‌فرمایید. بعد از زدن روی دکمه استارت آموزش تست برای شما به نمایش در خواهد آمد. این تست بسیار ساده است و در بخش آموزش گفته است که جواب بله یا خیر را یا با استفاده از موس و تاچ‌پد و یا با استفاده کلید‌های جهت روی کیبرد بدهید.

در مرحله اول تست شنوایی سنجی

این تست 5 سوال ساده در مورد خودتان و تجربه‌هایتان در حوزه شنوایی می‌پرسد. برای مثال اینکه وقتی تلویزیون می‌بینید صدایش را به راحتی می‌شنوید یا خیر. بعد از پاسخ به این 5 سوال از شما تنظیمات مربوط به صدا انجام می‌شود. نوع خروجی صدا را انتخاب کرده و میزان صدا را تنظیم می‌کنید. در یک تست شنوایی‌سنجی آنلاین این‌گونه تنظیمات باید با دقت توسط خودتان انجام شود؛ زیرا هیچ متخصصی در مورد آن تصمیم نمی‌گیرد.

در مرحله سوم تست شنوایی سنجی

به شما آموزش می‌دهد که اعدادی در اسپیکر یا هدفون شما خوانده می‌شوند و شما باید این اعداد را توسط کیبرد خودتان یا کیبرد مجازی سایت تایپ کنید. چند سری سه تایی از اعداد توسط گوینده خوانده می‌شود و بعد از تقریبا 30 ثانیه تست تمام می‌شود! مرحله بعدی این تست نیز بلافاصله پس از آموزش آغاز خواهد شد تا توانایی شما در شنیدن صداهای فرکانس بالا را بسنجد.

در آخر نیز نتایج برای شما به نمایش در می‌آیند

که همانطور که در تصویر می‌بینید به من توصیه کرده است که سریعا به یک متخصص نزدیکم مراجعه کنم که به دلیل این است که اعداد را نشنیده وارد کردم و سوالات را نخوانده جواب دادم تا بتوانم عکس‌های لازم برای مقاله را برای شما عزیزان تهیه کنم!

تست شنوایی ‌سنجی

تست شنوایی ‌سنجی آنلاین phonak

این تست یک ابزار رایگان است که در اختیار شما قرار گرفته است تا مشکلات شنوایی خود را راحت‌تر تشخیص دهید. در صفحه اول این وبسایت نیز اهمیت مراجعه به متخصص شرح داده شده است و از شما جنسیت و سنتان را پرسیده است.بعد از چند بار زدن دکمه نکست و تنظیم کردن صدا تست آغاز می‌شود. در سه مرحله صدای بوق‌مانندی پخش می‌شود و از شما می‌خواهد یک قدم بالاتر از نشنیدن کامل صدا را تنظیم کنید.

یعنی اگر صدا را می‌شنوید آنقدر ولوم را پایین بیاورید تا دیگر صدایی نباشد و بعد فقط یکم ولوم را بالا ببرید و اگر هیچ صدایی نمی‌شنوید ولوم را کمی بالا ببرید تا وقتی که صدا برای شما آشکار شود. بعد از سه مرحله تست صداهای فرکانس پایین، صداها با فرکانس متوسط و فرکانس بالا سوالات آغاز می‌شود. سوالات خیلی عادی روتین شامل اینکه هنگام صحبت کردن با دیگران امکان دارد که نفهمید چه می‌گویند و از این قبیل موضوعات که بین افراد کم شنوا معمول است.

پاسخ تست phonak نیز مانند global.widex مختصر و کوتاه است؛

ولی کمی در مورد نحوه کارش و چرایی پرسیدن سوالات و آزمون تون صدا توضیح می‌دهد.

تست شنوایی ‌سنجی آنلاین Resound

معمولا روند کار اکثر وبسایت‌های تست شنوایی‌سنجی آنلاین یکسان است؛ یعنی در صفحه اول توضیحات در مورد تست و اینکه قرار نیست این تست آنلاین شنوایی گوش جای دیدن یک ادیولوژیست را بگیرد و کمی در مورد روند کار تست و مدت زمانی که طول می‌کشد نتایج را به شما بدهد، صحبت می‌کند. بعد از این خواندن این موضوعات به بحث سن و جنسیت می‌رسیم. مرحله بعدی در resound این است که ولوم دیوایس خود را تنظیم کنید و اعلام کنید که از اسپیکر یا هدفون استفاده می‌کنید.

در resound متوجه چند تفاوت کوچک می‌شوید. برای مثال درست مثل widex یک سری اعداد برای شما به نمایش در می‌آید و شما باید آن‌ها را شنیده و وارد کنید؛ ولی علاوه بر آن نام چند اشیا نیز پشت سر هم خوانده شده و از شما می‌خواند روی شکل این اشیا کلیک کنید. برعکس دیگر تست‌ها در resound  نیاز به پاسخگویی به سوالات وجود ندارد و بعد از انجام تست تون صدا نتایج برای شما به نمایش در می‌آید.

خوب همانطور که بارها در توضیحات این تست‌ها گفته شد و احتمالا در وبسایت‌هایشان نیز خواندید، این تست‌ها جای مراجعه به یک متخصص شنوایی‌سنجی برای گرفتن تست دقیق شنوایی را نمی‌گیرند. استفاده از این تست‌ها گاهی اوقات وقتی خیلی راجع به خودتان و توانایی‌های گوشتان شک دارید، مفید هستند؛ ولی چه زمانی نیاز است که به یک پزشک مراجعه کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید : سمعک نامرئی

هرچند وقت یکبار باید تست شنوایی سنجی را انجام داد؟

به طور کلی هنگاهی که کوچکترین اختلالی باعث شد زندگی‌تان به‌خاطر نشنیدن بعضی چیزها بهم بریزد سریعا به ادیولوژیست مراجعه کنید و تست سالم بودن گوش را انجام دهید. ولی تحقیقات و نظر متخصصان در این زمینه برای مراجعه به متخصص با توجه به محدوده سنی‌ که توش قرار دارید متفاوت است. قطعا هنگامی که نوزاد تازه به دنیا می‌آید و یا 6 ماه اول زندگی‌اش نیاز است که یک الی دو بار سالم بودن گوش‌هایش تست شود؛

از 18 تا 45 سالگی نیاز است که هر 5 سال یکبار تست سالم بودن گوش را انجام بدهیم

ولی وقتی بزرگتر شد و از سلامت او مطمئن بودید دیگر نیازی به انجام تست تا 18 سالگی احساس نمی‌شود.. در سنین بالاتر موضوع چک کردن توانایی‌های شنوایی کاملا عادی است؛ اما در 18 سالگی و اوج جوانی و نشاط چرا باید اینکار را انجام بدهیم؟ 18 سالگی ابتدای ورود ما به دنیای بزرگ‌ترهاست

و از این سن به بعد مسئولیت‌های ما سنگین‌تر می‌شود و نیاز است که با دقت بیشتری به انجام کارهایمان بپردازیم و مسوولیت پذیر باشیم. حال به لطف تکنولوژی و دنیای امروز، صداهای بلند و غیراستاندارد هر روزه به گوش ما می‌خورد و نسلی هستیم که از هندزفری و دستگاه‌های پخش موسیقیمان نیز جدا نمی‌شویم و این موضوعات باعث شده است که گوش‌هایمان در معرض خطر جدی باشند.

بیشتر بدانید : همزن شیشه ای پیرکس

متخصصان عقیده دارند که در سنین 45 تا 60 سالگی هر 3 سال یکبار تست شنوایی سنجی انجام شود :

و در سالهای بالاتر از 60 سالگی نیز هر دوسال یکبار باید به انجام اینگونه تست‌ها اقدام کنید. نکته مهم در مورد چک کردن سلامت گوشتان این است که نیازی نیست که حتما متوجه مشکلی در شنیدن اصوات توسط گوشتان شوید که به ادیولوژیست مراجعه کنید و تست ادیومتری انجام بدهید. درست مثل چکاپ 6 ماه دندان‌هایتان بدون اینکه حتی دندانتان درد بکند،

بدون اینکه گوشتان مشکل شنوایی داشته باشد نیاز است که هرچند وقت یکبار به طور کامل چک شود.

تست شنوایی ‌سنجی

حرف آخر در مورد تست شنوایی سنجی

نکته مهم بعدی این است که این تبدیل به یک باور عمومی شده است که کم‌شنوایی یکی از اثرات بالا رفتن سن است که اینطور نیست! افراد در هر سنی هنگاهی که متوجه مشکلی در شنیدن صداهای اطرفشان شدند باید به متخصص مراجعه کنند و نگذارند این باور عمومی و اشتباه به سلامتشان در سنین بالاتر آسیب بزند.  حتما مراقب گوش‌های خودتان باشید؛ زیرا یکی از زیباترین نعمات الهی نعمت شنیدن صدا و گوش است،

پس برای مراقبت از این نعمت الهی هم که شده باید مراقب سلامتی خود باشیم

و هرچند سال یکبار به متخصص مراجعه کنیم.

ارسال به تلگرام

سئو چیست؟














سئو چیست؟

سئو سرواژه عبارت « Search Engine Optimization »، به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. موتورهای جستجو مانند کتابخانه بزرگی هستند که اطلاعات زیادی را دریافت کرده‌اند تا در اختیار کاربران خود قرار دهند. برای موتورهای جستجو رضایت کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است، بنابراین تمام سعی خود را می‌کند تا مناسب‌ترین و مرتبط‌ترین محتوای موردنیاز کاربران را با بهترین تجربه کاربری در اختیار آن‌ها قرار دهد. برای رسیدن به این هدف موتورهای جستجو دارای پارامترهای مشخصی هستند تا بتوانند محتوای ارزشمند را تشخیص دهند و آنها را با رتبه‌ی بالاتری در گوگل در اختیار کاربران قرار دهند.

رسیدن به صفحه اول گوگل از طریق خدمات سئو چقدر طول می‌کشد؟

نمایش سایت در صفحه اول موتور جستجو مهم‌ترین هدف تمام کسانی است که از خدمات سئو استفاده می‌کنند. رسیدن به صفحه اول گوگل از طریق خدمات سئو بسته به نوع کسب وکار، کلمات کلیدی، وضعیت رقبا و میزان فعالیت و سابقه سایت بین 3 تا 6 ماه متفاوت است و در برخی موارد ممکن است تا یک سال هم طول بکشد. بنابراین حتی بعداز گذشتن چند هفته و کار کردن برروی طراحی سایت و انجام تمام تکنیک‌ها و اصول اولیه، اگر هنوز صفحه شما در صفحه اول گوگل نمایان نشد ناامید نشوید، صبور باشید.

دیدن وب سایت در صفحات سرپ گوگل ارزوی صاحب هر کسب و کاری است. اما انتظار یک شبه به این هدف رسیدن درست نیست. پروسه سئو سایت یک پروسه طولانی مدت و زمان‌بر است و مهم‌ترین نکته در موفقیت در آن تداوم و استمرار در فعالیت است.

خدمات سئوی سایت شامل تمام کارهایی می‌شود که سایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه کند و باعث رتبه گرفتن آن شود. این خدمات شامل تقویت سایت از لحاظ تکنیکی، سئوی داخلی سایت و درنهایت سئوی خارجی سایت می‌شود.

تکنیکال سئو: تکنیکال سئو یکی از مهم‌ترین خدمات سئوسایت است. در تکنیکال سئو سعی می‌کنیم سایت را به لحاظ تکنیکی تقویت کنیم؛ به عنوان مثال سرعت سایت را ارتقاء دهیم، فضای میزبانی و دامنه مناسبی برای آن تعیین کنیم، و درنهایت نسخه موبایل و ویندوز مناسبی برای آن تهیه کنیم.

سئوی داخلیبعد از آنکه سایت از لحاظ تکنیکی تقویت شد، در مرحله دوم از خدمات سئو باید محتوای مناسبی برای سایت تدارک دهیم و آن را به شکل درست و با توجه به قوانین سئو در سایت قرار دهیم و همچنین لینک‌سازی مناسبی بین مطالب و بخش‌های مختلف سایت ایجاد کنیم.

سئوی خارجی سایت: تمام اقداماتی که برای ایجاد محبوبیت و اعتبار سایت شما خارج از سایت‌تان انجام می‌شود سئوی خارجی سایت نام دارد، در این مرحله از خدمات سئو هدف این است که کاربران از طریق لینک‌های خارجی وارد سایت شما شوند و در نتیجه آن بازید از سایت شما به شکل هدفمندی افزایش یابد.

خدمات سئو چگونه انجام می‌شوند؟

موتورهای جستجو از جمله گوگل مانند کتابدارهای کتابخانه‌ی بزرگی هستند که اطلاعات زیادی را دریافت می‌کنند. این موتورها برای اینکه این اطلاعات را به درستی در اختیار کاربران خود قرار دهند دارای الگوریتم‌ها و پارامترهای خاصی هستند که از طریق آنها محتواهای ارزشمند را تشخیص داده و در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. خدمات سئو با در نظر گرفتن این پارامترها بر روی قسمت‌های مختلف سایت کار می‌کند تا سایت توسط گوگل دارای محتوای ارزشمندی شناخته شود و در رتبه بندی گوگل رتبه بالاتری کسب کند.

این خدمات شامل سه مرحله زیر می‌باشد:

  1. تکنیکال سئو
  2. سئوی داخلی
  3. سئوی خارجی

 

1. SEO فنی: تجزیه و تحلیل عوامل فنی وب سایت که بر رتبه بندی آن تأثیر می گذارد

کارآیی کد

یک عامل مهم برای بهینه سازی وب سایت کارآیی کدی است که وب سایت با آن توسعه یافته است. کد ناکارآمد متورم می تواند زمان بارگذاری وب سایت را کند کرده و کد به متن (روی صفحه-محتوا) را کم رنگ کند. وقتی محتوای درون صفحه را بهینه می کنیم ، وقتی کد وب سایت به حداقل برسد ، بهینه سازی بهتر توسط Google دریافت می شود. وقتی کد کمتر باشد ، گوگل به آسانی معنای معنایی یک صفحه را می فهمد. این به بهبود رتبه کمک می کند.

 

سرعت وب سایت

الگوریتم رتبه بندی گوگل برای بهبود تجربه کاربران به طور مداوم به روز می شود. علاوه بر ارائه نتایج دقیق که به یک پرس و جو پاسخ می دهد ، گوگل در رتبه بندی آن در سرعت وب سایت نیز موثر است. یک وب سایت سریعتر تجربه کاربری برتر را برای بازدیدکنندگان وب سایت فراهم می کند. همه موارد دیگر برابر هستند ، گوگل وب سایت سریع تری را قبل از سایت کندتر ارائه می دهد ، زیرا به احتمال زیاد بازدیدکنندگان با وب سایت سریعتر تجربه بهتری خواهند داشت. زمان بارگذاری صفحه باید کمتر از 2.5 ثانیه باشد.

قابلیت پاسخگویی به موبایل

یکی دیگر از عوامل مهم رتبه بندی این است که آیا یک وب سایت واکنش گرا است یا خیر ، این بدان معناست که طرح وب سایت با نوع دستگاهی که برای مشاهده وب سایت استفاده می شود مطابقت دارد. وقتی یک وب سایت واکنش گرا باشد ، تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد. وب سایت هایی که پاسخگو نیستند سعی می کنند تمام عرض یک صفحه وب را که برای دسکتاپ در نظر گرفته شده است به یک تلفن هوشمند یا رایانه لوحی منتقل کنند. برای تناسب صفحه ، اندازه محتوای داخل صفحه باید کاهش یابد ، که معمولاً باعث می شود صفحه غیر قابل مشاهده باشد. همه موارد دیگر برابر هستند ، Google یک وب سایت پاسخگو برای تلفن همراه را قبل از یک سایت غیر پاسخگو ارائه می دهد.

SSL/HTTPS

گوگل نیز مانند کاربران خود وب سایت های امن را ترجیح می دهد. وب سایت دارای بدافزار نمونه ای شدید از وب سایت ضعیف و ناامن است. البته ، هیچ کس نمی خواهد با مراجعه به وب سایتی که ایمن نیست ، رایانه خود را آلوده کند. گوگل با افزایش اهمیت وب سایت های HTTPS بر سایت های HTTP اهمیت داشتن یک وب سایت امن را به طور پیوسته افزایش می دهد.

HTTPS به این معنی است که وب سایت با گواهی SSL محافظت می شود. SSL مخفف کلمه Secured Socket Layer است. این یک پروتکل ارتباطی است که ارتباط ایمن بین بازدید کننده و وب سایت ایجاد می کند. حفاظت از اطلاعات وارد شده توسط یک بازدید کننده و دریافت شده توسط وب سایت برای گوگل مهم است ، بنابراین ، آنها وب سایتی را که دارای SSL (https) محافظت شده است ، بر روی وب سایتی که (http) نیست ، رتبه بندی می کنند.

سئوی داخلی: بهینه سازی عناصر صفحه قابل مشاهده که بر رتبه بندی تأثیر می گذارد.

عنوان صفحه و توضیحات متا

برچسب عنوان یک صفحه وب و توضیحات متا به دو دلیل برای رتبه بندی SEO بسیار مهم است. اول ، هر دو باید شامل کلیدواژه (های) کلیدی شما باشند تا به Google کمک کند معنی معنایی صفحه شما را درک کند. به جای پر کردن کلمات کلیدی (سئوی قدیمی) ، از کلمات کلیدی خود متنوع استفاده کنید. بهتر است از مترادف ، تغییرات کلمات و تغییر ترتیب کلمات در یک عبارت کلیدی استفاده کنید. یک شرکت خدمات SEO حرفه ای می داند که چگونه به بهترین نحو بهینه سازی برچسب های عنوان و توضیحات متا را انجام دهد تا به جستجوهای جستجوی Google در رتبه بندی و بهبود ترافیک ارگانیک کمک کند.

دلیل دوم که عناوین صفحات و توضیحات متا اهمیت دارند این است که آنها فرصتی برای تمایز نتایج صفحه وب شما از رقبای شما ارائه می دهند. بهترین شیوه های فعلی سئو عوامل بهینه سازی اخیر استفاده شده توسط Google را در نظر می گیرد که شامل معیارهای مشارکت کاربر مانند زمان حضور در سایت ، نرخ پرش و نرخ کلیک است. وقتی گوگل تشخیص دهد که یک صفحه وب برای مدت زمان بیشتری مشاهده می شود و بازدیدکنندگان بیشتری با وب سایت مشارکت داشته باشند ، به احتمال زیاد صفحات با معیارهای کاربر کمتر رتبه بندی می شوند. عنوان و توضیحات دقیق و جذاب عنوان صفحه به افزایش نرخ کلیک و کاهش نرخ پرش کمک می کند.

هدینگ ها یا سرتیترها

گوگل از صفحات وب که به صورت بصری ساختار یافته اند قدردانی می کند (و پاداش می دهد). استفاده از سرفصل ها به سازماندهی محتوا در یک صفحه کمک می کند. مانند موضوعات کلی مقاله ، سرفصل های اصلی از سرفصل های برجسته تری استفاده می کنند. از نظر SEO ، این شامل برچسب های عنوان H1 و H2 می شود و ایده های کلان بیشتری را مشخص می کند. وقتی جزئیات بیشتری در مورد هر موضوع بیش از حد مورد بحث قرار می گیرد ، این مناطق محتوا از سرفصل های کمتر برجسته مانند H3 و H4 استفاده می کنند. استفاده مناسب از برچسب های هدر برای رتبه بندی بسیار مهم است. من بیش از یک بار با تغییر H1 در صفحه اصلی ، پیشرفت چشمگیری در رتبه بندی یک وب سایت تجربه کرده ام. ارائه دهندگان خدمات SEO می دانند چگونه از عناوین برای کمک به بهبود رتبه بندی گوگل استفاده کنند.

محتوای صفحه

محتوا (متن) یک صفحه وب برای رتبه بندی بالقوه آن صفحه بسیار مهم است. همانطور که در بالا ذکر شد ، گوگل معیارهای استفاده از بازدیدکنندگان مانند زمان در صفحه و نرخ بازگشت را ردیابی می کند. اگر شرکت خدمات حرفه ای SEO شما به سادگی عناوین ، توضیحات متا و سرفصل ها را برای بهبود رتبه بندی بهینه می کند ، ممکن است این بهبود رتبه کوتاه مدت نباشد.

در نهایت ، محتوای روی صفحه باید برای بازدیدکنندگان ارزش ایجاد کند. به عنوان مثال ، صرفاً فهرست خدمات خسته کننده است. هنگامی که مزایا یا ارزش آن خدمات برای مشتری احتمالی نیز درج شود ، صفحه برای بازدیدکنندگان اهمیت بیشتری پیدا می کند. هنگامی که صفحه مختصر است ، دارای یک طرح جذاب است و از رسانه های غنی (فیلم ، گرافیک و غیره) استفاده می کند که تعامل بازدیدکنندگان را بهبود می بخشد ، سپس بهبود رتبه از قدرت ماندگاری بیشتری برخوردار است.

سئوی خارج از صفحه: پیاده سازی عناصر بهینه سازی که مربوط به خود صفحه نیست.

تکنیک های SEO خارج از صفحه به افزایش اعتبار دامنه وب سایت کمک می کند ، که معیار اعتبار و "توانایی" وب سایت برای رتبه بندی خوب است. در حالی که سئوی داخلی یک وب سایت را در رتبه بندی مناسب برای عبارات جستجو قرار می دهد و به موتورهای جستجو کمک می کند تا معنای معنایی یک وب سایت و صفحات وب آن را درک کنند ، سئوی خارج از صفحه به افزایش اعتبار وب سایت و تفسیر گوگل از وب سایت هایی که باید در رتبه اول باشند کمک می کند. از دیگران.

رسانه های اجتماعی

استفاده از رسانه های اجتماعی به ایجاد آگاهی از نام تجاری و بالقوه برای بازدیدکنندگان وب سایت کمک می کند. هرچه یک وب سایت در رسانه های اجتماعی مشارکت بیشتری داشته باشد ، احتمال مراجعه کاربران شبکه های اجتماعی به وب سایت بیشتر می شود. از آنجا که مربوط به SEO خارج از صفحه است ، اولویت Google ارائه محتوای با کیفیت به کاربران خود است. از جمله بهترین شاخص های محتوای با کیفیت ، فراوانی اشتراک گذاری محتوا به صورت آنلاین است. بازاریابی رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای تشویق به اشتراک گذاری محتوای وب سایت است.

بک لینک

در قلب الگوریتم رتبه بندی گوگل ، بک لینک وجود دارد. از نظر گوگل ، پیوندهای پشتیبان از یک وب سایت به وب سایت دیگر مشابه ارجاع دهان به دهان است. هرچه تعداد ارجاعات (بک لینک) بیشتر به یک وب سایت دریافت شود ، گوگل بیشتر وب سایت را مرتبط می داند و متعاقباً رتبه وب سایت بیشتر است. از آنجا که بک لینک ها برای قدرت دامنه و رتبه بندی آنها بسیار مهم هستند ، تمایل دارد که بیشترین سوء استفاده از نظر هرزنامه را نیز داشته باشد.

سئوی ارگانیک: بهبود رتبه بندی برای بخش اصلی "ارگانیک" در موتورهای جستجو

SEO ارگانیک برای مشاغل با تمرکز ملی و بین المللی مهم است. این نوع SEO بر بهبود رتبه بندی در نتایج جستجوی ارگانیک (برخلاف "بسته محلی") با بهینه سازی وب سایت برای الگوریتم موتور جستجوی گوگل متمرکز است. سئو ارگانیک بهینه سازی سنتی یا کلاسیک موتورهای جستجو است که با تحقیق کلمات کلیدی شروع می شود. اینترنت مملو از مقالاتی در مورد نحوه انجام SEO ارگانیک برای بهبود رتبه بندی گوگل است. تکنیک های موجود در این شکل از خدمات SEO شامل بهینه سازی داخل صفحه و بهینه سازی خارج از صفحه ، شامل مواردی مانند متا تگ و بهینه سازی عنوان صفحه ، بهینه سازی محتوای درون صفحه ، ایجاد بک لینک و استفاده از رسانه های اجتماعی است.

 سئو محلی: بهبود رتبه بندی برای "بسته محلی" در موتورهای جستجو

خدمات SEO محلی برای مشاغل متکی به مشتریان محلی/منطقه ای مهم است. SEO هدفمند مکان جدیدتر از بهینه سازی عمومی جستجوی ارگانیک است. بهینه سازی برای رتبه بندی های محلی متمرکز بر یافتن در بسته محلی است ، ناحیه ای در نتایج Google که نقشه ای را با فهرست 3 مشاغل محلی نشان می دهد. منطقه فهرست های محلی یک فرصت بزرگ برای مشاغل کوچکتر با تکیه بر مشتریان محلی است. تکنیک های سئو مورد استفاده برای بهینه سازی وب سایت محلی با تکنیک سئوی ارگانیک متفاوت است. رستورانها ، تعمیرگاههای خودرو ، برقکاران و لوله کشها چند نمونه از انواع مشاغلی هستند که از SEO محلی سود می برند.

بهبود رتبه برای جستجوی صوتی

بهینه سازی جستجوی صوتی جدیدترین شکل بهینه سازی موتور جستجو است. اکثر مردم ترجیح می دهند از جستجوی صوتی استفاده کنند تا تایپ کردن ، به همین دلیل پیش بینی می شود که جستجوی صوتی تا سال 2020 بیشتر از 50 درصد از کل جستجوها باشد. اولویت های بهینه سازی جستجوی صوتی شامل داشتن وب سایت سریع (زمان بارگذاری صفحه کمتر از 4 ثانیه) ، SSL است رمزگذاری وب سایت امنیتی و س clearlyال واضح و پاسخ تقریباً 30 کلمه یا کمتر.

مدیریت شهرت

بخش مهم دیگر خدمات بهینه سازی جستجو که یک شرکت SEO حرفه ای باید ارائه دهد ، مدیریت شهرت آنلاین است. اکثر کاربران اینترنت نظرات آنلاین را در تصمیم گیری خرید مفید می دانند. شاید مشهورترین نظرات آنلاین ، نظرات آمازون باشد. بررسی محصولات از خریداران واقعی برای مشتریان بالقوه ای که در مورد محصولات تحقیق می کنند بسیار مفید است.

مشابه بررسی محصولات ، بررسی شرکت و خدمات برای افرادی که به دنبال استخدام یک شرکت برای انجام خدمات هستند مفید است. این نوع بررسیها می تواند به سازمان کمک کند و به آن آسیب برساند. آن دسته از شرکت هایی که نظرات مطلوبی دارند احتمال استخدام آنها بیشتر از شرکت هایی است که نظرات ضعیفی دارند. خدمات مدیریت شهرت در کنار کاهش نظرات منفی ، به ارتقای نظرات مثبت کمک می کند. بخش مهمی از خدمات نمایندگی سئو این است که به مشتریان کمک کنید تا به بررسی های آنلاین مطلوب پاسخ دهند.

بازاریابی موتورهای جستجو

خدمات بازاریابی موتورهای جستجو به بهبود دید کلی آنلاین وب سایت یک سازمان کمک می کند. بین تعداد برداشتهای یک شرکت و کسب مشاغل جدید رابطه قوی وجود دارد. با آشنایی بیشتر کاربران اینترنتی با یک نام تجاری و وب سایت آنها ، شاهد افزایش فعالیت و مشارکت در وب سایت تجاری هستیم. بازاریابی جستجو به افزایش آگاهی از نام تجاری ، ترافیک وب سایت و نرخ تبدیل کمک می کند.

نتیجه:

سئو ، بهینه سازی موتورهای جستجو ، فرایند دستیابی به رتبه بهتر موتورهای جستجو و ترافیک بیشتر با هدف نهایی ایجاد کسب و کار بیشتر است. چندین نوع مختلف از خدمات SEO وجود دارد که بر عناصر مختلف تمرکز می کنند ، بهینه سازی جستجو و مشاهده آنلاین. به منظور رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو مانند Google و BING ، یک شرکت بهینه سازی موتورهای جستجو می تواند بهینه سازی فنی وب سایت ، SEO در صفحه و خارج از صفحه را با تمرکز بر SEO ارگانیک و/یا خدمات SEO محلی پیاده سازی کند.

سئو ارگانیک بر بهبود رتبه بندی در مناطق معمولی نتایج موتورهای جستجو متمرکز است. SEO  محلی بر بهبود رتبه بندی در "بسته محلی" تمرکز می کند ، که منطقه ای از نتایج است که دارای نقشه ای با سه مشاغل محلی ذکر شده است. محلی برای مشاغلی که به مشتریان محلی یا منطقه ای متکی هستند مهم است. در حالی که SEO ارگانیک می تواند به یافتن مشتریان محلی کمک کند ، اما برای مشاغل با تمرکز ملی و بین المللی بسیار مهم است. مدیریت شهرت بخش مهمی از بهینه سازی آنلاین است زیرا دید مطلوبی از یک سازمان ، خدمات و محصولات آن ایجاد می کند. بازاریابی موتورهای جستجو بر افزایش آگاهی از نام تجاری و دید آنلاین متمرکز است. مدیریت شهرت و بازاریابی موتورهای جستجو به احتمال زیاد مشتری شدن مشتری احتمالی کمک می کند.

این محتوا برگرفته از سایت وب آینده می باشد. و شما می توانید برای خواندن مقالات آموزشی سئو به صفحه آموزش سئو سایت

 https://webayandeh.com/seo-tutorial/articles/  

مراجعه فرمایید.

منبع: https://webayandeh.com

ارسال به تلگرام
تعداد صفحات : 9 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد